Friday 19 October 2012

wi-wa wickerman

Vandaag weer een klassieker. The wickerman. Even een kort bericht, schrijf dit snel tijdens mijn pauze. Jawel weer een avond dienst te pakken.

Ik vind de versie uit 2006 met nicolas cage erg goed. Het verhaal gaat over een eiland waar vrouwen
min of meer de baas zijn. Er wonen maar enkele mannen. Eigenlijk heb ik er geloof ik inclusief de hoofdpersonages 1 of 2 gezien.

Nicolas cage is een politie agent die door zijn ex opgeroepen word
ivm de vermissing van haar dochter. Dit lieve meisje is tevens de dochter van Nicolas Cage en hij is daarom erg fanatiek naar het meisje aan het zoeken.Ondertussen gaat het eilandleven gewoon door en de meeste mensen en kinderen doen alsof het verdwenen meisje nooit bestaan heeft
of dat het er niet toe doet dat ze weg is.

Alles wijst er op dat het meisje geofferd is, of geofferd gaat worden.
Cage komt beetje bij beetje achter de geheimen van het eiland, want zeg nou zelf een eiland met alleen maar vrouwen en meisjes?Vreemd hé

Ik vind het verhaal origineel, en tijdens mijn eerste keer kijken
werd ik aardig op het verkeerde been gezet tijdens het zoeken
naar het meisje.Maar niks is wat heet lijkt. Ga vooral kijken. Het origineel is wat ouder, maar heb ik niet gezien dus daar kan ik geen ordeel over vellen.

Trailer time!!!


No comments:

Post a Comment