Tuesday 20 November 2012

review: kruidvat BB creme

As this product isn't available in non Dutch speaking countries this review will be in Dutch.

Kruidvat komt met een eigen versie van de nu zo populaire BB creame. Gekocht met een actie, gelijk twee tubes, 1 extra voor mams. 2.99 p/s  ipv 4/99 p/s koopje dus.

Wat valt er over te zeggen? Handige tube. De creme ruikt heel fijn, voelt niet vettig en trekt erg goed in. Veel van dit soort getinte creme's zijn vreselijk vettig en dekken bij mij niet mooi.  Vooral bij mijn neusvleugels en net tussen mijn wenkbrauwen.

De kleur van de creme is voor mijn bleke huid niet te donker, maar maakt mijn huid wel onnatuurlijk oranje-bruin zoals dat helaas ook bij veel andere creme's, vooral bij zelfbruiners komt dit voor.

Als mijn haar los zit dan is deze creme erg goed dan valt de kleurverandering niet extreem op. zodra ik me haar opsteek zie je meteen dat mijn eigen huid een stuk lichter is en dat vind ik vreselijk!

Dus al met al een goed en fijn product, ik raad het alle blanke meiden aan om deze BB creme te testen, hij is natuurlijk een stuk goedkoper dan de andere merkcreme's van Garnier, niveau enz. Voor getinte vrouwen is deze creme helaas te licht. Hopelijk komt kruidvat voor hen met een passende teint

No comments:

Post a Comment