Wednesday 3 October 2012

another day another horror

jawel dag 3 van de oktober horror maand. Geesten hebben we gehad, een gestoorde maniak die mensen afslacht: check... dan is het nu tijd voor een geweldig element dat in bijna iedere nachtmerrie op film bevat?? kinderen!  jawel kinderen! ze zijn vaak dood eng, echt waar

en dus gaan we the masters of strange movies involving kiddies : de aziaten en dan wel de Japanners er bij halen. Ik hoor veel mensen al denken  ringu??? neeeeeee niet het origineel van de ring, maar close!
Ook een excellente keuze.

Toch kies ik voor: Ju-on:

Bij ons bekend als slap aftreksel met Sarah Michelle Gellar die het gewoon bij haar briljante rol van
vampieren slachter moest houden.

THE GRUDGE muahaha eigenlijk is dit niet één film maar een serie. Er zijn geloof ik 5 films deel 1 is de enige die niet de naam Ju-on draagt, die heet namelijk: Katasumi and 4444444444, of zoals die Japanners zeggen: Gakkô no kaidan G.
Enkel Ju-on: the grudge is uitgebracht in de bioscoop en is als ik me niet vergis  ju-on deel 3. En omdat er een Ju-on 1 en 2 is, heet deze Ju-on the grudge 1 en het vervolg Ju-on the grudge 2

Snappen jullie het nog? mooi :]
De hele serie is ge-wel-dig, maar niet iedereen kan op alle delen gemakkelijk zijn hand leggen. het eerste deel is uit 1998.

Maar wil je weten waarom de serie zo goed is, of met je eigen ogen ontdekken dat kinderen in horror je nachten wakker kunnen houden?

Trailer time!!:





No comments:

Post a Comment