Sunday 7 October 2012

07-10-2012 nog meer gegriezel

Zoals beloofd gewoon de film van vandaag. Vandaag was het heerlijk weer en ik had zowaar zin om een film over een camping gone wrong film hier neer te zetten, omdat het van dat heerlijke buiten zijn weer was vandaag. Achja je moet ergens je inspo vandaan halen hé

Mensen nou niet meteen denken dat ik the blair witch project bedoel,  erg spooky dat is waar , maar net iets te standaard voor vandaag. Ook is het niet Friday the 14th of cabin fever. Nee, deze film is enorm freaky en op sommige momenten is  het gewoon dood eng. Evil death uit 1983. Er schijnt in 2013 een remake uit te komen, maar wanneer weet ik ook niet, waarschijnlijk na juni aangezien ik tot juni al weet welke films er aan komen in de grote bioscopen.

De film is heel goed geregisseerd  de beelden ....nou de foto zegt al genoeg lijkt me?!!
Een groepje tieners gaat diep het bos in, hebben een huisje gehuurd en daar vinden ze een audio tape, (doet me zo denken aan saw) ze spelen deze natuurlijk af en dan begint het gedonderd, dat bandje laat een stel demonen los die bezit nemen van de tieners...tja en dan is breekt de hel letterlijk en figuurlijk los.

Dit is een film die je vooral kan gebruiken om vrienden van een kampeer tripje af te helpen. Veel mensen zijn helemaal niet into kamperen en ik ook niet, doe het met liefde voor manlief, maar uit me zelf blijf ik gewoon binnen en na het zien van deze film blijf ik ver uit de bossen en laat ik audio tapes gewoon met rust. Ookal was het maar een film.

ooh natuurlijk de trailer mag niet missen, als voorproefje:


No comments:

Post a Comment